måndag 9 september 2013




Nu har vi haft begravning.
Det blev ett ljust och fint avsked till Rolf.
Jag hade bestämt att vi skulle spela Jerry Williams It started wiht a love affair.
Tyckte den passade oss. Det var 1961 vi träffades och inte juli -62.
Men en kärleksaffär var det ju.
Som höll i 50 år!!
Det vackra bårtäcket har Hamrånge slöjdare vävt i Hagsta skola så det kändes extra bra att få ha det.
Vackert väder fick vi, och många som kom till kapellet.
Ändå fler som skickat pengar till olika fonder. Känns så skönt att många tänker på oss som blev kvar.
Barn och barnbarn var med, och döttrarna stannade med mig till dan efter.
Det blir tomt när alla åker.
I dag har jag varit till gymet och tränat, måste försöka att komma in i gängorna igen.
Det går inte att sitta hemma och vänta på att andra ska sätta fart på mig.
Det är mycket som ska ordnas när nån går bort så jag har en del att ta tag i.
Men jag tar en sak i taget.
 



2 kommentarer:

  1. En stor varm kram från mig till dig,
    Annika

    SvaraRadera
  2. Min mor dog 2019 och min far förra året. Nu finns ingen kvar

    SvaraRadera