måndag 19 augusti 2013

Ska försöka skriva lite här.
Jag har blivit ensam nu. Måste försöka att tackla det.
Vet inte ännu hur jag kommer att klara det.
Första natten jag sovit ensam var i natt. det gick bra med en sömntablett.
Huset har ju varit fullt av olika människor i nästan 4 veckor.
Sjukpersonal, hemtjänst, terapeuter, vakpersonal och inte minst mina barn som löst av varandra för att stötta mig.
Måste säga att jag fått en otrolig uppbackning av alla som varit inblandade.
Kan inte nog tacka alla som till och med gått ut och arbetat extra för att det var just vi som behövde hjälp!!!
Nu ska jag ordna allt med begravning och annat som hör till när någon slutar sitt liv.
Jag antar att det ordnar sig i slutänden, fast just nu känns det väldigt jobbigt.
Har lyssnat på olika begravningsmusik och suttit och gråtit.
Det är mycket som ska bestämmas.

1 kommentar: